you spinn my head

Igår var jag hemma och tog det lugnt hos mamma i västerhejde. Mot kvällen började jag vandra in mot visby, på något sätt hamnade jag vid havet som jag sedan följde ända in till visby. sjukt vackert var det där.
Väl inne i stan var den första personen man träffade på Fredrik, gick en liten bit längre, träffade Nikki och Felix, fortsatte gå och mötte slutligen mr wonderfull jesper som precis kommit hem med båten.

Idag var det först skola, två prov som jag tror gick ganska så bra, och sen hem till Alex där man tillsammans med honom, Lukas och Sigrid satt ute i solen och chillade innan vi gick in och satte på en film. det var mys. Vid åtta åkte jag hem och såg 90210 innan jag tog min moppe och åkte bort till havet. Jag satt där på en klippa, med min Ipod i den ena handen och en ciggaret i den andra och tittade på det lilla som var kvar av solnedgången. Det var mysigt.
Nu ska jag ladda upp lite pinsamma bilder på folk i 91 på min facebook. Muahahaha
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0