att få älska och att älskas

Nu kom jag precis hem. Varit på stan och fikat med Erika det var, som vanligt, supermysigt! Efter vi fikat klart och gått en sväng på stan och kollat runt gick jag bort till konsum där eve kom och hämtade upp mig och sen åkte vi iväg till noderstarnd där vi bara suttit och pratat. mysigt det med, eller ja, skönt iallafall att få prata bara.

Igår var jag lite sådär halvdöd och orkade inte gå till skolan eller något så jag låg hemma i min säng verkligen hela dagen! Så jävla skönt alltså, finns sånna dagar ibland, när man verkligen inte orkar göra något alls. Skönt då att man har en sån amazing säng! haha

Nu är det förresten så att min helt underbara och fantastiska lillebror döps på lördag.
Dock vägrar ju de få av mina vänner som är bjudna svara när jag ringer så vi får hoppas de läser det här iaf så de vet.
Mamma och Danne vill förreseten att jag sjunger på dopet, jag vet dock inte riktigt än om jag ska eller inte.
Vi får se hur jag gör. Här är låten de tänkt sig. Ifall ingen har något bättre förslag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0