but the very next day

Okej, herregud, förlåt.
Det tidigare inläget kan man säga var följden av en hel massa tequila & sambuca shots.
Vi hade ju en liten tjejkväll hemma hos Eve, hon jag, sabatini, chanine och Lisa. Hur kul som helst. haha
Ska nog inte gå in så mycket mer på det men ni kan ju försöka gissa vad som hände under den kvällen?

anyway, i fredags slutade det iaf med att jag och Erika drog hem till jocke med sällskap av Carl, aka Kalle anka :) hihihi
Vi gjorde inte sådär hemskt mycket men kul var det ändån, färden hem sen ifrån jocke någon gång under natten var däremot inte lika rolig och det tog.. hur lång tid för oss att gå den biten? ingen aning men inte gick det snabbt iaf!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik på beccas blogg, hon är föresten världens sötaste.. jag tror jag glömde och säga det till henne igår, eeeeeeeeller? hmmm

PUSS


Carl i fredags, visst är han söt? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

nejdå :) verkligen inte

2009-11-09 @ 07:36:30
URL: http://rrhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0