hold me now

Kom nu hem för inte alls länge sen och har precis avslutat ett lite sådär halv gulligt samtal med Becci.
Varit inne i stan och umgåtts med lilla ullis, så sjukt att man aldrig träffar henne längre. fan, tänk er typ förra vintern när vi så gott som helt satt ihop? sjukt säger jag, helt sjukt.
Skulle nog egentligen varit inne på vårat föräldra möte nu, men lilla isak är ledsen och mamma kan inte gå dit och jag har knappast någon lust att dra dit helt själv så vi skiter i det. Ändån inget viktigt de ska prata om.
Nu hade jag tänkt att jag bara skulle ta det lugnt, kanske sätta på någon film? Lust att se någon gammal favorit film som väcker galna minnen, frågan är bara vilken? Fitt johan har ju alla mina filmer så jaa.. inte så mycket och välja mellan. Men äsch, det löser sig.
Skriver nog kanske något mer inlägg senare.
puss på er.


Becci&Ullis på spexet i 9:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0