how lovely you are

Sitter hemma hos min underbara syster.
Vet inte riktgit vad jag ska säga om gårdagskvällen förutom att den var helt fuckedup.
Började med att jag, hampus, nathalie och becca satt hemma hos nathalie och hmm.. ja, försökte sryra upp något för kvällen. lagoms till att alla gett upp hoppet totalt och segat sönder fixar sig iaf allt och vi blir bjudna till en fest som när vi kom dit verkligen verkligen verkligen inte var okej. bara en massa cp folk och världens drygaste stämmning. vi satte inte ens fötterna innanför ytterdörren. slutade iaf med att vi hamnade på donken en stund innan vi vandrade bort mot nathalie, jag hämtade min väska och sedan körde eve mig hem. tack för det.

Äsch, nu ska vi bort och hämta tvätten innan eve kör mig hem.
skola imorgon, ses där. puss på er och godnatt för jag skriver nog inget mer ikväll.





ps ps ps. Syster är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0