i wanna put you in my closet

Idag var det dop.
Älskade lillebror som blev döpt, hur gulligt som helst.
På slutet av skiten sjöng jag "det vackraste jag vet" vilket gick åt helvete, och enda chansen att ni någonsin kommer få att se videon är om eve lägger upp den på facebook.. vilket hon inte kommer göra! muahaha

Nu sitter jag bara och väntar på att Eve ska komma. Vet inte riktigt vad vi ska göra, prata lite tror jag.
Senare ikväll ska jag nog styra upp något med becca och dra ut på farliga äventyr.. om hon orkar.
Jag har en känsla av att hon kommer lägga sig ner i sin säng när hon kommer hem och aldrig komma upp igen? hmmmm.

Äsch, nu ska jag kolla bilderna eve skickade ifrån dopet. puss!


dålig bild jag vet, men vafan - eve är sämst. haha
Bättre bilder kommer. hihi (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0