it's not my thing

Vi gjorde risgrynsgröt tills frukosten idag.
Vilket vi lite senare när vi satt och åt upptäckte egentligen var ganska så passande med tanke på att det snöar. Detta faktum fick så gott som hela klassen att jubla och vara jätte glada..dock inte andrea, nej för allt jag tänker på när jag ser snön är kyla, vinter och depression medans alla andra tänker.. vem fan vet vad dom tänker?
Hur som helst gick jag iaf hem till lilla Beccis efter jag slutat där även Tova befann sig. Sjukt länge sen man träffade tovish så det var trevligt.
Nu kom jag ganska precis hem och ser lite på tv, mamma håller på med maten så snart är det väl dags för mat. Jag är dock inte så hungrig så ni kan nog utesluta mig från den familjeaktiviteten och leta efter mig vid min plattång istället för det är just precis dit jag tänker förflytta mig nu.
puss på er!



Nadja och Becca gillar snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0