jag suger och spyr

JÄVLA CP DATA!

skrivit värsta inlägget och ..poff, borta!
bajs apa.

Hur som helst var det iaf någon manifestation mot våld för medmänsklighet i skolan idag. Hur drygt som helst,
vi fick sitta i aulan ca två timmar och sedan håla på typ tre timmar innan vi sa tack och hej till skolan och att återigen få höra emerich roth för typ trettioelfte gången. Istället gick jag och Rebecca till södervärn där vi hälsade på alla gammla lärare och återupplevde lite minnen. btw, när jag säger alla gammla lärare.. då menar jag verkligen ALLA. sjukt kul.



När vi kände att vi var klara där gick vi upp till rimi, rebecca var söt och köpte två st pan pizzor som vi sedan åt upp hemma hos henne medans vi tittade på de mysigaste scenerna ur a cinderella story. me likeey.
Halv fem tog jag bussen hem och nu sitter jag och växlar mellan snow patroll och hassle.

Sjukt trött, så nu skall jag fixa lite te.. eller kanske kaffe?
aja, pusspåer!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0