lost and insecure

Jag har absolut inga kommentarer om sävefesten.
Kan bara säga att jag vaknade upp dagen efter hemma hos alex med trasiga strumpbyxor, blåmärken överallt och ett blodigt knä. härligt? ja, varför inte?
Trots det faktum att jag aldrig sett äckligare ut i mitt liv tog jag iaf på mig mina skor och gick till skolan.
Där var jag med på en lektion innan jag tog bussen hem, däckade i min säng och vakanade någon gång vid sju tiden igen.
Jag har nu bara legat hemma i min säng ända sen jag kom igår morse och vägrat gå ur den.
Känner mig fortfarande inte helt okej, och tror nästan jag fått en lätt hjärnskakning så min kväll ska återigen spenderas i min säng, likaså morgondagen.

... förutom typ en timme nu om en stund då jag ska iväg och träffa eve en snabbis och prata.
Hoppas ni alla får en jävligt mycket mer galen helg än jag har planerat för mig själv iallafall.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0