please don't leave me

Det här har nog varit den sjukaste och trots detta mest normala helg på länge.
Om fredagsfesten hade man ju visa fördomar och inte alls så höga förväntningar, trots detta visade sig väldigt mycket ske på motsatt vis än man trott och det var inte många känslor man inte upplevde denna kväll. Slutade med att jag efter en jävla massa drama somnade hemma hos peder tillsammans med sigrid och mattias.
dagen efter satt vi kvar där hemma ett bra tag och dega innan jag och sigrid gick och hämtade lite saker vi lämnat på olika ställen kvällen innan.
Efter det tog vi kvart över sex bussen hem och körde världens kortaste filmkväll hos mig. Började välja film vid halv nio, satte på filmen vid halv tolv och däcka någon gång innan filmen ens var slut.
härligt.

Idag har det bara varit en chill dag hemma hos mig igen, och för en stund kändes allt precis som det vanligt, eller ja, som vanligt brukade vara. Det var en skön känsla.
Jag har saknat dig.

Nu ska jag hoppa i säng, men innan det kan jag bjuda på lite bilder ifrån fredagen, tagna ifrån Linus och Sabatini.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0