pretty bubbles in the air

Skolan var idag precis som vanligt och inte helt oväntat ingenting att hurra för.
När skoldagen äntligen var slut gick jag iaf ner till Märthas cafe där jag sedan satt en timme kanske med eve, sabatini och lisa och pratade lite. När klockan närmade sig fem bestämmde vi oss för att skiljas åt och jag och Eve gick runt och kollade lite på stan. Hittade en super mysig kofta på åhlens för 350:- som jag verkligen vill ha!
Nu sitter jag iaf och tvingar mig själv att läsa min super tråkiga skolbok så att jag kan bli av med den någon gång, men somnar fan snart alltså så himla trött som jag är. Dock väntar jag på att klockan ska bli nio så jag kan se på Desperate housewives innan jag hoppar i säng.
Nu ska jag iallafall gå och fixa lite te..eller kanske en kopp kaffe? hm, vem vet.
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0