when i say jump, you say how high

Hemma nu!
Vi var ju och såg 2012 på bio, den var faktiskt ganska så bra, helt okej ifall.
Jag fick iaf skratta jävligt mycket, haha! Dock skrattade nog becci y nathaaaliiiie mer!
Efter bion kom eve och plockade upp mig och vi åkte hem till henne och tog det lugnt innan hon kvart i tio körde mig till bussen (som jag upptäckte att jag inte kunde åka med eftersom jag glömt mitt busskort). Jag fick istället skjuts av henrik hem. jag vet fortfarane inte om jag tycker han är läskig eller skön. haha

Nu stänger mamma av internet och jag hade tänk hoppa i säng.
Måste bara upp och säga godnatt till isak först. hihih
sov gott allihopa, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0