your heart starts to wonder

Skolan idag var väl ganska soft med tanke på att vi bara hade två lektioner.
efter skolan gick jag hem till Eve och vi tog bilen ner till norderstrand där vi satt och pratade en massa, trevlans.
runt kvart över fyra körde hon mig hem och jag satte mig och gullade med isak i väntan på becca.
Nu är lilla boll här och vi har ätit muy god mat och lekt med min underbaraste lillebror. Nu är klockan fem över halv tolv, oj! Aja, jag ska avsluta här innan vi drar ut och tar en cigg innan the movie night begins. härligt, becca kommer däcka efter fem min!
lo-ve-ly!

btw btw btw

Ni som glömt det, världsklass lil'brother döps imorgon, åhhhh ÄLSKA!
Nu blire cigg. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0