allt var frid och fröjd tills han rörde min dick

Kvällen igår var väl helt okej.
Vi började hemma hos nathalie innan vi vid tjugo över tio tog en taxi ner till rindi.
Väl där var det inte alls så kul som man hoppats på, men dansade gjorde vi iaf. sjukt mycket.
Kvällen gick faktiskt jävligt snabbt för helt plötsligt var klockan två och jag var på väg hem till Calle med några.
Jag förlorade nog min tidsuppfattning lite gran där, men jag tror nog inte vi där så länge innan jag helt plötsligt satt i en bil med julia på väg hem för att slockna i min säng. wonderful! ... ända tills mamma imorse kommer in tio i elva, drar upp mig ur sängen och ger mig en skrikande bäbis att ta hand om.
Mmmmmmh, där har du en fin baksmälla!

Aj fyfan, ikväll blire myskväll!
Vem är på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0