i'll give you my heart on a string

Jag har gett upp. Rebecca är en gris som inte vågar åka buss själv. Ett tips gumman, sök hjälp eller skaffa bil!
Så nu får jag köra på myskväll helt själv vilket är lite jobbigt när jag vet att det finns flera fester där ute jag skulle kunna gå på, men helt ärligt har jag inget emot en hemmakväll, faktiskt. Vilket ju är tur med tanke på att det är mitt öde för denna fredagkväll.

Föressten var jag ju på en prova på dag till ute på donner, idag dock ute i klinte. Var med Julias klass hela förmiddagen på deras svenska lektion innan jag helt plötsligt hade hoppat över till Eves klass.
Ganska så rolig dag faktiskt.
Inte egentligen, men iaf, kunde varit, det blir vad man gör det till.
Och det var nog rätt kul.
Äh, jag vet inte.
skjut mig.
så, idol?
vad säger ni om det?
låter bra!
Toppen!
puss!
och!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0