something happend for the first time

hallå smärta!
Min nacke är.. jaa, inte okej helt enkelt.
Kan inte vrida på huvudet och inte heller höja på armarna. Kul!
Det gör ont om jag sitter, det gör ont om jag står, och att ligga? Det är fan värst!
Vad ska jag göra?
Planer man sett fram emot den här helgen, bland annat tjejkväll hos julia ikväll.
Velat fram och tillbaka hela dagen på om jag ska gå eller inte, när jag bestämmer mig för att dra dit upptäcker jag att bussen går om tre minuter från stan. så jag kastar på mig  lite kläder, slänger ner lite saker i väskan och går till bussen. Ungefär tio meter ifrån busshållplatsen när swoooosh.. bussen åker förbi. kul.
Nu ska jag, om ni ursäktar mig, lägga mig ner och dö. tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0