this sex is on fire


Imorgon skall jag tillbringa min dag ute i slite på donner med min älsklings (almost) sambo Julia. Det blir nog kul ska ni se. Skolan idag har väl varit .. okej, faktiskt ganska så jävla kul. Bara för att vi kör allsång i köket och startar grädd/mjöl/citronsyre-krig! Oh yeah, we live up to our age.
Juste! Simon den jäveln, är ju sååå jävla smart, så han kommer ju upp bakom mig och börjar snärta mig på ryggen med en handuk, sen helt plötsligt får han in värsta jävla snärten uppe i min nacke. daaaamn! det gjorde ont hörrni! jävla röd blev jag också. huh för simon!

Äsch, nu hade jag tänkt få en tidigt kväll.
Kanske går ut och tar en cigg, men efter det är det defeninitivt dags för sängen. Måste ju orka upp imorgon!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah för simon :):):):)

2009-10-15 @ 20:53:13
URL: http://rrhs.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhh nej!

han gjorde mig ledsen i ögat! :(

2009-10-15 @ 21:14:41
URL: http://sagmjauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0