go around breaking young girls heart

well, what can i say? they are growing on me.
Idag var min klass konstigt nog väldigt omtyckt från min sida. Kan bero på att jag nog inte skrattat så jävla mycket på länge, dock mest pga Jhenna.
Att alla sedan sitter på livshygienskunskapen och kastar äpple på Sebastian var ju bara en annan kul grej.

Dock är jag ganska så ombytlig av mig när det kommer till känslor.
Vem vet? Imorgon kanske jag hatar dem alla igen.

Hur som helst var jag iaf med Elias efter skolan, vi kollade runt i lite affärer, fikade och hämtade min cykel hemma hos pappa så att han kunde få låna den. Det var mysigt! Fem i halv sju tog jag bussen hem och nu sitter jag här. Blir väl till att krypa ner i sängen med en bra film i kväll och bara ta det lugnt. mysmysmys!
Vi är ju lediga imorgon så då gäller det att ta en bra sovmorgon imorgon. det blir underbart!

Nu är det dags för mig att avsluta här.
pusssandciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0