my heart is heavy



Gårdagen var väldigt mycket "hej, vi är snyggast, bäst och vackrast" utan att bli sådär överdrivet. Dock var ju allt vi sa sanning ;) haha
Nejmen, det var en väldigt oklar men ändån lyckad kväll om du frågar mig.
Vi yrade runt som galningar allihopa, och bilder kommer nog upp på facebook snart ska ni se. Om inte på Lisa's så tror jag Emmy har en hel del bilder med, dock var vi nog ändån bara med henne sista delen av kvällen då vi mötte upp henne Nadja och Becciboo.
Oh, oh, oh!
Jag kom precis och tänka på killarna vi mötte med vita luvor över fejjan. Just då var min enda tanke "GRYMT!", nu skrattar jag mest bara på insidan och hoppas på att Lisa vaknar snart så jag kan kolla bilderna på hennes mobil.

Nu tänkte jag försöka göra mig iordning lite grann.
Ikväll äre fest igen, allt jag säger är - Pappa betalar!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0