new love in town

Jävlar vad kul vi hade igår.
Lite för mycket alkohol kanske.. eller nej, rätt lagom faktiskt.. tror jag.
Var iaf en jävla massa folk här hemma hos Rebecca, vi dansade, shottade, lekte och var allmänt galna allihop.
Efter att någon spillt ut en hel kanna med.. ja saft, över hela Beccas only kemtvätt matta så blev det lite kaos och vi fick order om att röra oss ner mot donken för fyllekäk, sagt och gjort, vi hamnade på donken och jaa.. det var väl oklart men nice. Hur som helst blev det dags och röra sig hemmåt, dock fick man väldigt snabbt träffa på sin fästman, älskare och pojkvän.. eller något sådant innan jag kunde springa ifatt mina vänner och röra mig mot gråbo precis som alla andra.
Men trots mina oh så tappra försök att hålla mig i närheten av becca och tova råkade jag iallafall hamna framför mina vänner tillsammans med Johan och Ida, tillsammans med dom blev jag medbjuden på efterfest. Och vem är jag att tacka nej till det?
Dock var detta ingen riktig efterfest, mest bara en massa chill tillsammans med några personer hemma hos Ida innan jag började vandra mot Becca igen där jag däckade tillsammans med Elina på soffan. Vaknade klockan fem av att Elina skulle gå och ville att jag skulle låsa dörren efter henne innan det var back to the soffa som gällde.
Härligt.

Vaknade igen imorse av en damsugare som gick igång tillsammans med musik på högsta volym. Awsome!
Nu har vi städat hela dagen, och det ska vi fortsätta med nu.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0