someone is coming

Last night kan jag nog ganska så säkert säga att vi hade grymt kul. Vi började med förkrök hemma hos mig först bara jag och Becca innan Julia droppade in, och med sig hade hon Tomas, Agnes och Anna. Även lilla Erika joinade oss efter en liten stund. Vi yrade på med våra små vodkaflaskor, vinare och jägermeister och lakritslikör shotar. härlig stämmning och helt galet underbart. När klockan började närma sig tio bestämmde vi oss för att dra vidare till lokalfesten vi taggat till inför hela kvällen, dock upptäckte vi halvvägs att denna fest nu fått ett hastigt uppbrott och vi yrade ner emot stan istället. Där träffade vi en massa sköna människor, blev inbjudna på flera efterfester och annat, dock kom vi nog aldrig riktigt fram till någon av dessa. Det gör nog inte så mycket, för vi hade jävligt kul ändån!
Måste även säga att under denna kväll lyckades jag bli gift två gånger, förlova mig tre gånger och ha jag vet inte hur många pojkvänner och älskare. Underbart! haha

Nu sitter Becca och jag hemma hos mig, helt döda och försöker återigen övervinna dagen efter känslan. Wish us good luck!

Pusssss and ciaaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0