the moon is the only light you will see

Erika gick precis hem och nu sitter jag är helt själv i huset som inte längre är mitt hem.
Har iaf haft en jätte mysig kväll med Erika, vi var ute förut och tog en promenad runt stan och pratade en massa om alla möjliga saker innan vi till slut gick hem till mig, drack en kopp te och pratade lite till. Kort sagt har det blivit en hel del pratade ikväll om allt och ingenting. Hur mysigt som helst.
Imorgon är vi lediga och har planerat att ta en tur ner på stan med Roda och Erika. Det blir nog trevligt :)

Nu hade jag tänk sätta på en film och krypa ner i min säng och sova. Underbart!

Sov gott allihopa, and ciaobella


förresten kan ni få en höra på världens mysigaste låt också, lite som en godnattvisa.
enjoy


Litet tips, wait for the frogs.
hur söta som helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0