to change his ways

förlåt för dålig uppdatering.
Blir inte så mycket av att jag sitter vid datan här hemma, mest bara jobbigt, därav dålig koll på bloggen/fb och liknande.

En bra sak dock är att jag börjar vänja mig lite mer och mer vid min klass för varje dag som går. Vem vet? Snart kanske jag rent av gillar dem allihopa. Det tror jag ifs inte, men vi får se..

Nu är klockan fyra minuter över halv nio och jag tänkte bara skriva klart lite här, spana in Julia's blogg ( åh gud, vad jag saknar henne btw, min älskade älskade kaj! ) och sedan ta en liten promenad runt västerhejde/vibble trakterna innan jag hoppar in i duschen och sen vidare ner i sängen. Mys!
På fredag är vi lediga och då jävlar blire kul!

Godnatt my lovers, puss and ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0