I’m much too young to fall

Orkar inte riktigt, men whatever.
update.

I torsdags kom vi hem till gotland igen, blev upphämtade av Anton vid båten, lämnade väskor och så och sen vidare till Tulla på fest. Nykter och trött = värdelös kväll.

I fredags var vi hemma hos Herman, helt okej faktiskt, lite efter två skulle jag tro lämnade vi festen och hamnade på något vis hemma hos Tobbe där det var gitarrspelade och bildtittande innan jag och sigrid med sällskap av Johannes och Viktor begav oss hemmåt.

Igår vet jag inte riktigt vad planen var från början, men jag kom iallafall aldrig utanför lägenheten. Jag klagar inte, för det känns som att den värdaste festen på gotland igårkväll var här i peders kök. faktiskt.

Nu ska jag kolla bussen och sen äntligen åka hem, ciao.

Bilder från helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0