be quiet, you might piss somebody off

Okej, först får jag näsblod, sen när jag ska gå ner för trappan med Isak ramlar jag ju såklart och flyger ner för den, försöker låta bli att mosa, tappa eller döda ungen, lyckas och landar med en hård jävla smäll i ryggen av det sista trappsteget, awesome tänker jag. Vad tror ni Isak gör? skrattar, of course.

Jag går ut i köket för att hämta lite "hejjagtyckersyndommigsjälv"-glass, tror ni inte då att jag snubblar över isaks jävla skit leksak och flyger rakt in i bordet med huvudet före, samtidigt som jag slår i mitt knä.. och juste, sa jag  att jag slog i min tå också? APA!

Nu ska jag äta upp min tröst glass, tycka synd om mig själv och sen gå ut och ta en (eller möjligtvis tjugo) kvällscigg.

ps, nu har min glass har smält!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0