you know that it humbles me

Hej allihopa!
Nu kom jag precis hem till min farfar, har varit inne i stan och ätit lite smått med Ida och sen jaa.. jag har ingen aning. Gjort staden osäker kanske? oj herregud, stavas det gjort? kändes helt fel. Tidigare idag har vi varit runt i stan och kollat lite kläder, idag till skillnad från igår fick jag bara med mig ett par skor hem. Ganska nöjd faktiskt, men inte helt.
Lite väl jobbigt att skriva på det här tangentbordet, eftersom jag får chansa på vart alla tecken ligger så det får räcka så här, skriver mer när jag kommer hem.. vilket är imorgon. då hoppas jag på fest, så var beredda!

Nu är det dags för sängen, puss på er!


Kände att det behövdes en bild, så jaa.. ha så kul.

Kommentarer
Postat av: kissie

GÅ O LÄGG DIG FÖRFAN SNORUNGE

2010-04-10 @ 14:30:40
URL: http://kissies.se
Postat av: Andrea

sadia, DÖ

2010-04-10 @ 22:25:14
URL: http://sagmjauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0