ain't that a kick in the head

Sitter hemma hos peder. Sigrid och Jesper ligger nog och halv sover lite skulle jag tro, iallafall Jesper. Med Sigrid vet man aldrig, ha ha.
Gårdagskvällen var lite halvt oklar. Började iallafall med att åka ut till fole på bygdegårdsfest, sjukt drygt så vi fixade skjuts till stan och drog hem till Danne istället där det var "fest".
Med fest menar jag folk som spyr överallt, kaos, alla flyr fältet och kvar sitter drygt sju pers runt ett bord och snackar skit. yeeeeeeeey. Har ingen aning om varför jag bestämmde mig för att gå hem klockan sex? men det är sånt som händer.

Oj, nu blev det ganska mycket.
äsch, röööjke? good idea. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0