and hate you till the end

Jag ligger i min säng just nu, vilket jag gjort i stort sett hela dagen eftersom jag struntade i skolan idag. bu på mig, känns som jag börjar komma in lite på gamla vanor och skolkar mer och mer ifrån skolan. det är inte bra och jag ska börja skärpa mig faktiskt!

Just nu har jag även världens lust att dra ut och springa lite, tror dock att jag skulle halka och ramla omkull på min lilla rumpa om jag försökte. Därför blir det nog bara en liten promenad istället för min del tror jag.
Skall bara dra på mig lite extra kläder, puss på er!


förresten är det idag exakt ett halvår sen min älskling föddes.
grattis bror, du är redan bäst i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0