a thousand little stars and in a million little wars

Igår blev det en halvkass fest, cirkum tio minuter i en lägenhet med okända personer och till sist fotboll.
Var inte sådär jätte kul på fotbollen, och runt ett någon gång tröttnade jag och sigrid och gick hem till Alex istället där vi slocknade ganska snabbt.

Just nu ligger jag i min säng och är helt otaggad och trött, trots detta ska jag iallafall snart in i duschen, sedan fixa mig och vid halv tolv ta bussen in till stan för ännu mera fotboll.
Idag blire dygna. great great great.
Hur ska jag orka? Who knows, who cares? Vi löser det senare, varför tror ni gud uppfann kaffe liksom?
Dags för dusch. PYSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0