look at you looking like you just begun

Nu har jag precis blivit klar med mina underbart goda chokladbollar jag bakat till efterrätt duktig som jag är.
Imorgon har jag och mamma kommit överens om att vi ska plocka ner mitt skrivbord och måla om min garderob eftersom jag inte har någon skola att tänka på, eller ja.. egentligen en timmes föreläsning i aulan klockan åtta för typ non smoking generation men det skiter vi i. Finns inget de kan säga som kommer få mig att sluta.
Nu är jag för en gångs skull på bra humör, and so is my family efter de såg godbitarna jag fixat åt dom.
Nu håller katten på och kastar sig mot min altandörr som en jävla galning så det kanske är dags att släppa in henne? anyway, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0