you were the pistol to my holster

Igår gick jag för första gången, ja.. någonsin och la mig i tid. Med detta menar jag att klockan knappt var tio ens, och tror ni inte att mamma rusar in i mitt rum precis just då och påminer mig om att jag var ledig idag? oh yes.
Onödigt. Jag som var så duktig.

Såå.. hela dagen har varit ganska lugn.. och varm. Var ute tidigare och tog en lång promenad på cirkum 4 timmar med lillebror min. ganska skönt faktiskt.

Nu ligger jag i min säng och har precis målat naglarna, funderar på om jag kanske borde göra iordning mig för sängen och läsa ett kapitel i min bok innan jag somnar? låter ganska skönt.
Men först, ett glas vatten. - ja tack.

Godnatt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0