I hope you die

Fem dagars städande av mitt rum höll sig hur länge då? en halv dag kanske. Nu ser det värre ut än någonsin. känns ju sådär. kan också säga att jag i nuläget ligger efter i vadå? ALLA mina ämnen kanske? awesome. Eller? nää. känns ju toppen också att det bara är en månad kvar av skolan och jag aldrig kommer hinna med alla missade prov och inlämningsuppgiter, för att inte snacka om min frånvaro. fuckme, vad det är synd om mig. mitt eget fel absolut! but still..
Att jag sitter här med äckligt tiger hår, trött som en get och med en abstinens som heter duga hjälper inte heller så mycket. nejnejnejnej.



aj skjut mig, försöker lösa mina problem med sömn. who knows? jag kanske vaknar upp imorgon, utan tiger ränder och MVG i allt. awesome, jag hoppas!
nightyyyyyy

Kommentarer
Postat av: Anonym

säg till om det är något plugg jag kan hjälpa dig med!

2010-05-11 @ 16:24:54
URL: http://jglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0