över taggtråden såg jag min livskamrat

Ledig ifrån skolan idag.
Åkte in till stan runt två någon gång och träffade lilla Filip, vi var runt och kollade lite och hängde en stund i Almedalen. Var även och fikade en sväng med Julia och pratade ut om allt mellan himmel och jord. 
Sigrid som egentligen var själva anledningen till att jag kom in till stan fick jag bara träffa en liten stund innan jag åkte hem eftersom hon missade ungefär tjugo bussar innan hon äntligen kom in.

Har dessutom (nästan) städat klart mitt rum, samt slingat mitt hår. Har inte riktigt vågat spana in resultatet än men aja. Vi kör iaf på blont i sommar! awesome.

Nu ska jag bara bädda klart min säng, ta en sista natt cigg och sen hoppa i säng.
godnatt på er!



back in the days


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0