please leave your taste on my tongue

heeellluuu, faktiskt haft en väldigt härlig dag, trots att jag faktiskt inte alls gjort så mycket.
pussat på mina bröder, ätit tårta och legat ute i solen. helt underbart!
duktig har jag varit också, bara rökt en enda ciggaret, faktiskt.
Just nu sitter jag faktiskt och gör allt för att stå emot suget, måste säga att det går ganska så bra.

tyvärr måste jag också säga att jag tröttnat ganska rejält på bloggen så uppdateringen är ungefär lika med noll.. nästan iallafall. haha
ni får helt enkelt vänta och se när jag skriver igen nästa gång, sådeså.
Nu är det dags att hoppa i sängen, puss på er!


åter igen, grattis bror!
19 år har gått snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0