I want you to do me with a tommy-gun baby

Okej, Valborg. Big chocker, men det är överskattat som fan vilket fredagen ganska klart bevisade.
Vi började hos Nathalie några tjejer + hampus med ett glas vin eller två, fick skjuts ut till tofta där det var typ.. kaos. Totalt ovärt och en timme senare satt vi på bussen in till stan, en sväng förbi donken där man träffade en del folk och tappade vissa andra. Drog iaf hem till brunk och sen vidare till Tobbe, vid halv fem tog sig iaf jag och Emmy äntligen hem där vi slocknade right away.

Gårdagen var kaos kaos kaos. typ. äsch, en vanlig lördag typ.
Idag har jag varit legat hemma i min säng hela dagen och knarkat alvedon, awesome.

Nu ska jag fan snart ut och springa lite, känns som jag behöver det. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0